Dia Internacional per l’Alliberament LGTBI

Avui ens unim, una vegada més, a la commemoració del Dia Internacional per l’Alliberament LGTBI, en defensa de la llibertat i el respecte a l’orientació sexual de les persones i la lluita contra l’homofòbia i altres formes de discriminació per raó de gènere.

Volem celebrar aquesta jornada amb les activitats musicals i familiars que hem organitzat per demà divendres als jardins de Can Castells Centre d’Art. Des d’aquí us convido a participar-hi.

Encara queda molt per fer per aconseguir la igualtat plena i efectiva i el respecte per a totes les persones, sigui quina sigui la seva identitat de gènere. Hem de seguir treballant per un món més just per a tothom.

Avui, més que mai, Sant Boi és diversa.

Manifest de la Federación Española de Municipios y Provincias (FEMP)

Programació commerativa

18.30 h Contacontes a càrrec de la pallassa Merche8A. “Tu saps de qui t’enamoraràs?”, històries sobre la diversitat de les famílies existents avui, les nombroses maneres que tenim els éssers humans per sentir i expressar l’amor i l’afecte.

19.25 h Concert: Chet.20.25 h Pianto, “performance” poètica del llibre “Deixar anar. Soliloqui en mi sostingut”, a càrrec de la poeta Sílvia Bel Fransi.21.10 h Concert: Dolo Beltrán.22.10 h Artistes convidats: Glitch Gyals.De 18.30 a 20.30 h Activitats infantils: espai de lectura familiar per gaudir de contes coeducatius i de temàtica LGTBI i taller a càrrec de Karxofetes.

21.10 h Concert: Dolo Beltrán.

22.10 h Artistes convidats: Glitch Gyals.

Nota de premsa