Les dones no moren, són assassinades

La nostra ciutat s’ha mobilitzat avui a la campanya #19Jalertafeminista per reclamar un pacte d’Estat contra les violències masclistes i exigir, en aquest moment que s’estan debaten els Pressupostos Generals de l’Estat, més recursos contra aquesta xacra social.

La campanya és un clam per denunciar la desigualtat i la precarietat en què viuen moltes dones a la societat i, sobretot, per demanar mesures urgents i més mitjans econòmics per acabar amb la violència i amb tantes víctimes.

Està a les nostres mans exigir que es faci front a una situació que no pot continuar. Perquè les dones no moren, són assassinades. Per això, dins d’aquesta campanya reivindicativa, aquest migdia hem fet una concentració davant de l’Ajuntament.

Al vespre ens tornarem a trobar per fer una tancada simbòlica a la Sala de plens de l’Ajuntament.

No volem més minuts de silenci, ens volem vives i lliures. Hem d’acabar amb aquest terrorisme masclista. Prou feminicidis!!!

Nota de premsa

Manifest