Entrevista al programa L’Ull al Dia (ETV)

El divendres 12 de febrer em van fer una nova entrevista al programa L’Ull al dia d’Esplugues TV. Durant la conversa amb la periodista Ariadna Comas, vam parlar del possible tancament de línies educatives de P3 a Sant Boi i la comarca i de l’aposta de la nostra ciutat per l’economia social i l’inici de línies de treball amb la banca ètica.

També vaig explicar les ajudes de l’Ajuntament a persones que tenen dificultats per accedir a l’habitatge, la nova convocatòria del programa Eskala per ajudar als joves en atur i les beques per a projectes de formació també per a joves.

La marató de l’estalgia, una cursa amb altres municipis per reduir el consum d’energia en els edificis públics, la millora feta al servei del refugi d’animals de companyia per facilitar-ne les adopcions i la necessitat que es recuperi el servei de control de mosquits al delta del Llobregat són altres temes que també formen part de l’entrevista.

Dilluns, 15 de febrer de 2016