La Diada: commemoració històrica i reivindicació de drets

Un cop més, el matí de l’Onze de Setembre ens vam retrobar a Sant Boi per commemorar la figura històrica de Rafael Casanova.
Els santboians i les santboianes ens vam sentir novament orgullosos d’una ciutat que, renovant any rere any l’esperit de la diada de 1976, ha esdevingut símbol de la identitat col·lectiva del nostre país.
La Diada ha estat sempre un moment de celebració històrica, però també, alhora, un moment de reivindicació dels nostres drets polítics i socials.
Durant el matí d’aquest jornada tan especial, treballadors i treballadores de les empreses Solvay i Valeo van reclamar els seus drets laborals, als quals vaig tenir l’oportunitat de donar suport.

Des de Sant Boi, com a alcaldessa, defensaré en tot moment que la nostra ciutat continuï essent un símbol d’un catalanisme social i integrador, on tothom tingui cabuda i visqui en llibertat i amb dignitat.

Dilluns 14 de setembre de 2015