Per una mobilitat sostenible i segura

Ens trobem immersos en la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura, impulsada per la Unió Europea, i en la qual el nostre Ajuntament participa de manera activa des de fa uns anys.
Un dels reptes més importants que tinc com a alcaldessa és fer que la nostra ciutat sigui cada dia més saludable i que l’entorn i la qualitat de l’aire que respirem sigui més net.
Per aconseguir-ho no hi ha un altre camí que fer servir cada vegada més el transport públic i la bicicleta en els nostres desplaçaments quotidians, quan no es poden fer a peu, i fer un ús responsable dels mitjans de transport motoritzats.
Només així aconseguirem paulatinament guanyar qualitat al nostre espai públic, que també serà menys sorollós, més alegre i menys contaminat.
Jo em comprometo personalment a seguir millorant el nostre espai urbà, a fer-lo accessible i segur, a treballar per millorar les xarxes i freqüències dels autobusos i a seguir reivindicant les infraestructures que faran de Sant Boi una ciutat competitiva i ben comunicada. Ara mateix ens trobem immersos en el desenvolupament d’un projecte innovador d’àmbit europeu per facilitar la intermodalitat en tren i bicicleta.
Mentrestant, aquest diumenge us convido a participar a la Passejada en Bicicleta, que sortirà de Plaça Catalunya i farà un recorregut per diversos municipis de la nostra comarca. Una manera col.lectiva, pacífica i agradable de compartir aquest anhel d’una ciutat més saludable.
16 d’octubre de 2015