Projecte de reforma de la carretera C-245

Els mitjans de comunicació han recollit la presentació del projecte de reforma de la carretera C-245, presentat el divendres 13 de maig a l’AMB, després de la reunió que vam mantenir amb el conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, Josep Rull, els alcaldes i alcaldesses de Sant Boi, Viladecans, Gavà, Castelldefels, Cornellà i Esplugues i el vicepresident de Mobilitat i Transport de l’AMB, Antoni Poveda. La remodelació i reurbanització de la C-245 integrarà una nou carril bici i un carril bus segregat i continu de 13 quilòmetres entre Castelldefels i Cornellà.

Aquest projecte dóna resposta a part de la demanda que en els darrers mesos hem reclamat els ajuntaments del Baix Llobregat en matèria de mobilitat i transport públic.

A tall d’exemple, vull compartir amb vosaltres les informacions i reportatges que han publicat La Vanguardia, l’Ara i El Punt-Avui