Fitxes dels projectes: www.participa.santboi.cat

“Compartim, decidim, fem” és el lema del procés del Pressupost Participatiu que des del govern municipal hem dut a terme per millorar l’espai públic de Sant Boi amb l’ajuda de vosaltres, els ciutadans i les ciutadanes.
En una primera fase, hem compartit aquest procés i hem rebut les vostres propostes (més de 350 en total).
En una segona fase, hem decidit junts i més de 500 persones heu escollit 14 propostes de millora en les quals l’Ajuntament invertirà 500.000 euros.
Ara arriba l’hora de fer i de seguida ens posarem mans a l’obra per dur-les a terme als diferents barris de la ciutat.

Estic il·lusionada per veure com es van fent realitat aquests projectes que són fruit de les prioritats dels veïns i les veïnes, que hem recollit des de la proximitat i que responen a les necessitats reals de les persones que vivim a Sant Boi.