Ja tenim resposta del Ministeri de Foment respecte a les obres de la variant de la C-245.

El director general de Carreteras s’ha compromès a reprendre-les i a convocar aquest mes de febrer una reunió amb totes les parts implicades per tractar amb quin calendari i en quines condicions per minimitzar les afectacions al territori.

Són bones notícies, pero no podem esperar més. Les obres fa divuit mesos que estan aturades sense que haguem rebut cap explicació convincent i els ciutadans i les ciutadanes de Sant Boi i d’altres municipis seguim patint cues i molèsties diàries que no podem seguir tolerant.

En els darrers mesos, des de Sant Boi hem treballat per unir a les nostres reivindicacions la resta de municipis afectats, concretament Santa Coloma de Cervelló, Sant Vicenç dels Horts i Torrelles.

El dia 1 de desembre em vaig reunir amb les alcaldesses i l’alcalde d’aquests municipis per reclamar conjuntament la represa immediata de les obres.

alcaldes

El 23 de desembre vam poder sumar a aquest front comú el suport explícit de la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Barcelona.

conseller-rull

Hi seguim treballant. Farem tantes gestions, trobades i protestes com calgui perquè es posi el punt final a aquesta situació i perquè es tinguin en compte les necessitats del territori.

Per acabar, comparteixo amb vosaltres el vídeo que han fet dos estudiants de Sant Boi, l’Alberto Martínez i l’Iria Salcedo, sobre aquest tema.