Sant Boi millora la neteja

Al llarg d’aquests mesos estic vivint molt de prop la vida quotidiana dels diferents barris de Sant Boi. Estic coneixent les preocupacions dels veïns i les veïnes i procuro estar ben atenta a totes aquelles coses que, com la neteja de l’espai públic, els afecten diàriament. Per mitjà d’aquesta enriquidora experiència he vist que la millora de la qualitat dels espais de la ciutat és fonamental per afavorir la convivència i el sentiment d’estar orgullosos de ser santboians i santboianes. Cal treballar conjuntament per tenir una ciutat acollidora, ordenada i neta on ens sentim a gust. Les places, els jardins, els parcs, els carrers …són els escenaris on la gent conviu i es relaciona i on al final es concreten aspectes clau per a la cohesió social. Tots i totes volem que Sant Boi sigui un lloc atractiu, amb interessants incentius culturals, socials i econòmics. Aconseguir-ho és una responsabilitat compartida i tothom ha de participar en la cura del nostre municipi perquè és el lloc on vivim i on transcorre la vida de les nostres famílies. Per aquest motiu, des de l’Ajuntament desenvoluparem un conjunt de mesures per millorar el manteniment i la qualitat dels espais comuns de la nostra vila, com un element fonamental per a la vida quotidiana dels sanboians i les santboianes.

febrer 2015