Setembre, un mes especial per a Sant Boi

Setembre és un mes molt especial per a Sant Boi. La ciutat esdevé un dels epicentres de la vida política, institucional, cultural i social del nostre país. I això ens dóna l’oportunitat de mostrar-nos tal com som: una ciutat viva, creativa, solidària i compromesa amb el futur.

Vam iniciar el mes amb l’Aplec de Sant Boi, la cita que cada final d’estiu ens permet retrobar-nos al cim de la nostra preuada muntanya. Fa només dos mesos vam tenir l’honor d’acollir-hi 16 alcaldes i alcaldesses del Baix Llobregat per signar un històric conveni per a la protecció del nostre entorn forestal.

Aquests dies arriba també la 30a edició de l’Altaveu, un dels únics festivals públics que es mantenen a Catalunya i un referent de l’escena musical des de fa dècades. I, per descomptat, l’ofrena floral de l’11 de setembre, amb la qual Sant Boi reivindicarà un cop més l’esperit de la Diada del 76 i tornarà a ser en el centre de la vida política i institucional del país.

L’endemà, milers de nens i nenes començaran l’escola i les classes, un fet cabdal, ja que l’educació és el motor que els ha de garantir un futur ple d’oportunitats.

I al setembre Sant Boi mostrarà també els seus valors i la seva solidaritat, amb activitats com el concert Música sense Fronteres, la cursa Rett Race, la Setmana del Cor o el Dia Internacional de la Pau.

Sant Boi és una ciutat referent en molts aspectes. També ho és per l’agricultura, el tema del Viure Sant Boi de setembre. Un sector que ens vincula amb els nostres orígens i pel qual apostem estratègicament com una nova oportunitat de futur per a l’economia local.