Entrades

El triomf de la UE Santboiana al programa “Al dia Llobregat” d’Etv

El programa “Al dia Llobregat” d’Etv també s’ha fet ressò de la celebració del triomf de la UE Santboiana a la Copa del Rei de Rugbi. La seva notícia recull declaracions dels jugadors de la Santboiana i també paraules meves sobre aquesta victòria històrica.
Minut 19.30

La celebració del triomf de la UE Santboiana a la Copa del Rei de rugbi a TV3

TV3 ha emès una notícia sobre la celebració del triomf de la UE Santboiana a la Copa del Rei de rugbi.
Va ser emocionant veure la plaça de l’Ajuntament plena de gom a gom per felicitar els campions.
Com diu el capità de l’equip, la Santboiana és, a dins i fora del camp, “una gran família”.
Un cop més, felicitats i Ferro Sant Boi!

La Copa ja és aquí

Ahir 1 de maig més de 2000 persones vam celebrar amb tots els honors el títol de la Copa del Rei aconseguit diumenge per la Unió Esportiva Santboiana.

Va ser una experiència única i emocionant viure com l’afició i la ciutat es bolcaven amb l’equip tot acompanyant la rua pels carrers i omplint la plaça de l’Ajuntament de gom a gom per fer el passadís d’honor a jugadors i cos tècnic i directiu del club. Tot el meu agraiment i un gran orgull.