novembre, 2020

17nov.10.00h11.11h18è fòrum empresarial a Sant Boi10.00h - 11.11h Cal Ninyo

Detalls de l'esdeveniment

Temàtica: La Innovació en el sector empresarial en moments difícils que requereixen de totes les eines possibles per poder transformar, crear o adaptar les empreses a la situació actual.

Benvinguda per part de l’Alcaldessa de l’Ajuntament de Sant Boi de Llobregat, Sra. Lluïsa Moret.

PONÈNCIA
– OCEANS BLAUS D’INNOVACIÓ, Sr. Joan Sansaloni, Gerent del programa Innovació. ACCIÓ, Generalitat de Catalunya.

CONVERSAREM AMB:
diferents empresàries i empresaris que han posat en marxa experiències innovadores:

– PROMAUT Engineering Solutions, empresa referent en solucions d’enginyeria d’automatització. Sr. Joan Matutano, Soci fundador i President i la Sra. Núria Mañes, Business manager.

– EVARM, empresa d’enginyeria referent que dóna solucions de mobilitat sostenible amb combustibles alternatius. Sr. Xavier Ribas, Gerent.

– PROMERCA, empresa referent especialitzada en envasat de sucres, edulcorants, xocolata i cafè en format individualitzat. Sr. Jordi Tomás, Director General.

Més

(Dimarts) 10.00h - 11.11h