març, 2021

04març17.00h17.30hActe Institucional del Dia Internacional de les Dones (ICD)17.00h - 17.30h Ajuntament de Sant BoiGrup esdeveniment:Actes oficials,Actes públics

Detalls de l'esdeveniment

L’Institut Català de les Dones celebra a l’Acte Institucional del Dia Internacional de les Dones, que tindrà lloc en format virtual el pròxim 4 de març a les 17 h a través del canal de Youtube de l’ICD.

L’acte comptarà amb la participació de l’Hble. Consellera de la Presidència en funcions, Sra. Meritxell Budó i Pla; i de la presidenta de l’Institut Català de les Dones, Sra. Laura Martínez Portell. A més, es realitzarà una taula rodona sobre Corresponsabilitat, cures i Covid-19 en la que participarà la Sra. Cristina Sánchez Miret, la Sra. Núria Villena Tudela, i la Sra. Joana Amat Amigo. L’acte clourà amb l’actuació musical de la cantant Judit Neddermann.

Podreu seguir l’acte a través del següent enllaç: https://youtu.be/agiiJ9jhiAI

Més