setembre, 2016

11set.09.15h12.30hActe Institucional Onze de setembre 2016. Diada Nacional de Catalunya09.15h - 12.30h Jardins de Can TorrentsGrup esdeveniment:Actes oficials

Més

Detalls de l'esdeveniment

9:00h Jardins de Can Torrents. Rebuda per part del Consistori a les autoritats i persones convidades. Esmorzar.

9:55h Sortida de la comitiva a peu.

10:00h Plaça Mossèn Jaume Oliveras. Interpretació, per part de les Corals participants del Cant de la Senyera mentre es procedeix a la hissada de la Bandera Catalana.

10:05h Església Parroquial de Sant Baldiri (interior). Ofrena floral davant de la tomba d’en Rafael Casanova. Aixecada d’un pilar per part dels Castellers de Cstelldefels, acompanyats pels grallers. Ofrena de l’anxaneta. Breus paraules de l’Alcaldessa. Cant de l’Himne de Catalunya “Els Segadors”.

10:55h Sortida de l’Església.

11:30h Plaça de l’Ajuntament. Ballada de Sardanes amb la Cobla Sabadell.

(Diumenge) 09.15h - 12.30h

Jardins de Can Torrents