novembre, 2020

18nov.09.30h11.30hTaula Nacional d'Infància09.30h - 11.30h Ajuntament de Sant Boi

Detalls de l'esdeveniment

1. Presentació de l’informe d’avaluació del Pla Integral d’Atenció a la Infància i Adolescència 2016-2020.
  2. Informació sobre el grau d’acompliment de les actuacions recollides al Pacte Nacional per a la Infància.
  3. Aprovació de les línies Estratègiques de les Polítiques d’Infància a Catalunya pel període 2021-2024.
  4. Presentació del Pla de Xoc Covid de la SIAJ.
  5. Presentació de la Primera Unitat Integrada d’Atenció a Infants i Adolescents víctimes d’abusos sexual (Barnahus).

(Dimecres) 09.30h - 11.30h

Ajuntament de Sant Boi