desembre, 1999

11des.(des. 11)00.00h12(des. 12)00.00hVisita a comerços i empreses00.00h - 00.00h (12) Barri CentreGrup esdeveniment:Reunions

Més

Detalls de l'esdeveniment

L’alcaldessa, Lluïsa Moret, porta periòdicament la seva activitat als barris de Sant Boi. La iniciativa forma part del projecte Alcaldia als Barris, que té com a objectiu facilitar un contacte més pròxim amb la ciutadania perquè les polítiques municipals siguin útils i s’ajustin millor a les necessitats reals de la vida quotidiana.
Cada quinze dies, Lluïsa Moret trasllada el centre d’operacions de l’alcaldia a un barri durant tres jornades (de dimarts a dijous). Al carrer, als equipaments, escoltant directament la gent, coneix de primera mà les seves demandes, inquietuds, reivindicacions i queixes per poder construir conjuntament les solucions més adients per a cada cas i situació.

www.santboi.cat/alcaldiabarris15

11 (Dissabte) 00.00h - 12 (Diumenge) 00.00h