L’arribada de les vacances d’estiu convida a gaudir més que mai de l’aire lliure, les activitats lúdiques i la natura.
Són moltes les famílies que passen a la ciutat bona part del temps. Cada cop més, la ciutat continua estant viva a l’estiu. Per això, des d’aquí, us convido a fer-vos vostres totes les possibilitats que ens ofereix el nostre espai públic i l’entorn natural privilegiat que ens envolta.
Vull dir-vos que la feina de l’Ajuntament no s’atura. A banda de l’activitat quotidiana, aprofitem el període de vacances per realitzar, tot evitant al màxim les molèsties, algunes millores a diferents espais i equipaments: als polígons industrials, al carrer de Francesc Macià, on es canviarà l’enllumenat per un altre més eficient, als centres educatius i a les instal·lacions esportives, entre altres.
I us invito a retrobar-nos el primer cap de setmana de setembre a la celebració del 80è aniversari de l’Aplec de Sant Ramon, a una nova edició del Festival Altaveu i a la celebració de l’11 de setembre en què commemorarem els 40 anys de la Diada de 1976.
Tenim per endavant grans reptes que reprendrem amb renovades forces a partir de setembre.
Molt bon estiu!