El govern municipal està abordant el futur de l’economia de Sant Boi d’una manera global i ordenada. Treballem perquè el comerç local, les indústries, l’economia social, el foment de l’emprenedoria i la promoció del turisme avancin en una mateixa direcció.

quadre1-okokokok

Perquè volem ser una ciutat cada cop més competitiva, prou atractiva per a l’activitat econòmica i capaç de generar noves oportunitats i llocs de treball dignes i de qualitat.

L’instrument que utilitzem per aconseguir aquest objectiu en el marc de la nostra política general de promoció econòmica són els plans estratègics.

logo-comerc
El de comerç, que hem anomenat Pla de Comerç 2020, és el que a hores d’ara està més avançat. Tots i totes podem gaudir ja dels seus primers resultats.

El resultat més evident és el nou Mercat de la Muntanyeta, un puntal de la tasca que volem fer per configurar un gran eix cívic i comercial del comerç urbà i de proximitat.

Des de desembre, el mercat funciona a ple rendiment i a les seves instal·lacions hi ha també les oficines del DNI i el passaport.

notapremsa

Entre març i abril està previst que comencin també les obres de remodelació del carrer de Lluís Pasqual Roca i l’ampliació de les voreres de la plaça Generalitat.

Són altres dos projectes importants, inclosos en el Pla de comerç 2020 i en l’àrea d’influència de l’eix cívic i comercial, que comptarà amb un gran tronc central i integrarà també el l’activitat comercial dels barris.

Podeu consultar més informació sobre aquests dos importants projectes a la página 11 del Viure Sant Boi de febrer.

També s’ha fet una campanya de promoció comercial conjunta dels municipis del Delta i el comerç local va tenir enguany una presència reforçada a la Fira de la Puríssima. Hi ha moltes altres iniciatives en curs.

quadre2

Seguim treballant, de la mà de la nova associació Sant Boi Comerç, perquè el comerç local de proximitat sigui més que mai un dels principals motors de l’economia de la ciutat i una font de creació de llocs de treball.
Donar impuls al comerç del nucli urbà és vital per al desenvolupament de la nostra ciutat durant els anys vinents.