Reunió amb el conseller d’Educació

El 17 de gener vam rebre a la ciutat la visita del conseller d’Educació de la Generalitat de Catalunya, Josep Bargalló. A petició meva, vam celebrar una reunió a l’Ajuntament per parlar sobre tot allò que Sant Boi necessita per millorar el sistema educatiu local en les seves diferents etapes. M’hi va acompanyar la tinenta d’Alcaldia de Ciutat Educadora, Alba Martínez.

El balanç de la reunió és molt satisfactori per a la nostra ciutat, ja que el conseller es va comprometre a aportar finançament del govern de la Generalitat per al nostre projecte de millora de les instal·lacions a les escoles de Primària.

Pel que fa a Secundària, vam demanar-li que l’oferta de Formació Professional s’aliniï cada cop amb l’estratègia de futur que estem construint per a la ciutat. Per fer-ho volem que es potenciïn els ensenyaments de les especialitats de ‘Sanitat’ i ‘Serveis socioculturals a la comunitat’ i que Sant Boi pugui comptar amb una Escola de Capacitació Agrària.

Entre altres qüestions, també vam reclamar-li recursos educatius específics de l’etapa postobligatòria per a alumnes amb dificultats educatives especials, perquè puguin seguir comptant amb aquests recursos a partir dels 16 anys.